Vapun jälkimainingit ovat olleet lähinnä masentavia. Minä olen hukuttanut murheeni treenaamiseen ja voin kertoa, että jokaikinen lihassäiekkin huutaa tuskasta. Meidän piti selvittää Mikon kanssa tosiaan asiamme silloin vappuna, mutta kun yritin soittaa hänelle, hän ei enää vastannut, vaan pisti illalla hyvin loukkaavan viestin ja (tästä voin olla ylpeä!:) kun en reagoinut hyökkäämällä takaisin (mikä kuuluu tapoihini), ei hänestä sen koommin ole kuulunut mitään. Mikon tuntien, hän halusi saada vain ilmaa raikastavan riidan aikaan. Mutta tosiaan. Nyt on ollut jo monta päivää hiljaiseloa molemminpuolin.. Tämä on aivan kamala tilanne! En olisi ikinä voinut kuvitellakkaan että näin kävisi joskus kenenkään kanssa.

Vappuaattona hengailin tosiaan sen hyvännäköisen ja hemmetin mukavan Markuksen kanssa. Hänestäkään ei ole kuulunut sen illan jälkeen mitään, enkä ole kylläkään olettanutkaan kuuluvan, mutta sitten eilen tuli tuntemattomasta numerosta viesti. Olin juuri tullut lenkiltä ja lysähtänyt sohvalle ja tottakai oletin, että tämä tuntematon numero on Markus ja aloin tekstailla hänen kanssaan...-no,voikai käyttää sanaa Kiihkeästi.. :D Ainoa virhe minkä tein, oli se, etten kysynyt tekstailun missään vaiheessa oliko kyseessä todella Markus.

Noin kymmenen viestin jälkeen tämä Markukseksi luulemani henkilö pyysi hänen kanssaan syömään ja tottakai olin innoissani ja suostuin! Sitten kuitenkin kun toivotin hyvät yöt, niin selvisi, että kyseessä olikin Markuksen kuskina ollut henkilö, enkä edes muista minkä näköinen hän oli! Toisin sanoen täysin sokkotreffit tulossa, vieläpä sellaisen kanssa, joka on Markuksen kaveri ja Markuksen kanssa minä sinne syömään haluaisin enkä muiden!

Mistä hän on edes saanut numeroni? Lohdutuksekseni yritän ajatella, että viime postaukseen kirjoitin, että kaikki autossa olleet olivat hemmetin mukavia. Pakkohan siis kuskinkin oli olla.. Miten onnistunkin sotkemaan aina asiat näin? Ja onko minun nyt välttämätön pakko lähteä tapaamaan tätä miestä? En kai voi enää peruakkaan kun olin eilen vielä niin verbaalisesti anteliaalla tuulella.. APUA!